If You’re Busy… :)

DSC_0211

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0212

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0213

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0214

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0215

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0216

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0217

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

DSC_0218

Eton, UK. Photo: ©Slowaholic

27 de gânduri despre „If You’re Busy… :)

  1. Ultima ar fi de-ajuns, ce atîta diversitate; mă bate gîndu’ să-mi fac un avatar din ea, da’ decît să mă cert cu tine pentru copyright… 😛 Problema e că tocmai atunci unii insistă mai abitir, parcă-i mînă necuratu’ să-şi umple frigideru’ de carne! 😆

  2. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun – finala « Colţu' cu muzică

  3. …chiar un neinitiat in engleza, cum sun eu, pricepe ca la asa gazde n-ai ce indrazni a spune: Primiti cu colinda? :)))))))))

  4. Plăcuțele tale mi-au amintit-o pe preferata mea: Keep calm and carry on! Încă nu mi-a ieșit, oricât mi-am propus! 🙂 Ca să fiu în ton, aș zice: Keep calm and piss off! 🙂

  5. Sărbători cît mai autentice şi mai calde, pe dinăuntru, în suflet! Pupici Ancuţei şi lui Piticot, o sinceră strîngere de mînă domnului! 😉

Comentariu