Miercurea fara cuvinte: Nashi in Santorini la cea mai tare petrecere ever :)

Carmen povesteste despre ‘Miercurea fara cuvinte’.

FOTO:  © Slowaholic

65 de gânduri despre „Miercurea fara cuvinte: Nashi in Santorini la cea mai tare petrecere ever :)

    • Hahahaha! Sa stii ca nu e neaparat un loc in care sa te muti. E spectaculos, nemaipomenit de frumos, dar e invadat de turisti, aglomerat si ingrozitor de scump. 🙂

      • Eu oricum as dormi la mine pe iaht, as manca zilnic doar salata Boeuf gatita de cele trei sotii Chinezoaice iar legume as cumpara din Bulgaria pentru ca sant mereu proaspete si ieftine ! 😀 😀
        As ancora acolo doar pentru peisaj si pentru turiste 😀

        • Asa se pare. Chiar halucinogen. Sau poate tocmai din cauza lipsei consumului se intampla de-astea. Esti in sevraj! 🙂 🙂 🙂 🙂 Mor de ras cu chinezoaicele tale! 🙂 🙂 🙂

      • Aoleu !!! Sa stii ca ai dreptate, stiam sigur ca sant in… ceva, dar nu stiam cum se numeste :))… Sevraj, deci !…
        Chinezoaice sant atat de multe pe lumea asta ca e si pacat sa nu iei mai multe, eu am zis aici numarul minim !

    • Multumesc, Mirela. E un loc foarte frumos, desi putin straniu prin ariditate si prin contrastul puternic intre roca vulcanica inchisa la culoare si apa marii, care pare ca de cerneala. Merita vizitat, in ciuda faptului ca e cam scump. Macar o scurta vizita, eventual avand ‘resedinta’ de baza pe o alta insula. 🙂

  1. imaginile sustin pe de-a-ntregul ceea ce ai spus: ce mai tare petrecere! sunt sigura! Ma bucur ca ai trait asa ceva! Sa ai parte de altele si mai si! Savureaza pe deplin fiecare zi 🙂 happy WW!

    • Cu mult drag, draga mea. 🙂 Locul e de vis, te simti bine si facand o simpla plimbare. Grecii sunt foarte solari, stiu sa petreaca si te simti bine in compania lor. Cu toate astea, nu se sfiesc sa ii cam jupoaie pe turisti de bani. 🙂

  2. Absolut superbe fotografiile. San Torini e o insula pe care inca nu am apucat sa o vad insa sper sa o fac cat de curand. Sincera sa fiu si eu imi doresc o nunta in Grecia, este visul meu si sper sa-l pot implini :”> O zi minunata!

    • Multumesc, Cris Mary. Nu este imposibil visul acesta, doar ca iti dau un sfat: daca vrei nunta acolo, trebuie sa o organizezi cu mult timp inainte, pentru ca e destul de complicat si dureaza. Preotii de acolo sunt cam rigizi, desi sunt tot ortodocsi. Se poate, dar cu rabdare, timp si ceva bani alocati special pentru asta. 🙂 Iti doresc din suflet sa ti se implineasca dorinta! 🙂

    • Este fascinant, aparent angelic, de aproape insa eu l-am perceput straniu. Fiecare om rezoneaza intr-un anumit fel cu un loc. Pe mine m-a bulversat Santorini. E drept ca am stat foarte putin si nu am avut timp sa cunosc prea bine insula. Cu toate astea, apa aceea ca cerneala inchisa la culoare, rocile aproape negre, casele foarte albe, stralucirea orbitoare a soarelui, mi-au produs o senzatie dificil de descris in cuvinte, deloc aproape de angelic. Seductie with a dark side. 😉 🙂

  3. Foarte frumoase fotografii. Dacă nu pot ajunge în realitate acolo, este frumos şi prin intermediul fotografiilor.

  4. Superba Grecie! Amintiri frumoase imi trezesc pozele minunate din Santorini (sau „pozele din minunatul Sanorini”). Marea este superba cu nenumaratele ei infatisari.Nu stiu cum este apa in jurul acestei insule dar dupa cate zeci de kilometri de tarm grecesc am strabatut, am inteles de ce Afrodita s-a nascut din spuma marii. Cred ca incantarea traita pe aceste meleaguri este o perla in siragul amintirilor tale. Cu drag, A

    • Da, asa e. Afrodita nu se putea naste decat acolo, din spuma marii lor. Totusi, nu cred ca s-a intamplat in Santorini. E albastru inchis, intunecat. Superb, dar intunecat. 🙂

    • Dupa cum spui, „pare”. Nimic nu e perfect. Nici ziua mea nu a fost perfecta. La final, am facut o indigestie cumplita si in combinatie cu oboseala drumului rezultatul a fost o stare de rau crancen care a durat vreo 2 zile. Dar tot nu a reusit sa imi stearga amintirea unui moment extrem de pretios. 🙂

  5. Din prima clipa am gandit ca este vorba de Grecia. Nu m-am inselat. Foarte frumoase fotografii, splendide peisaje! Si, presupun ca a fost o petrecere grozava 🙂
    O seara placuta!

  6. Peisajele ca peisajele, da’ să ştii că de data asta mi s-a dus click-ul pe Like doar pentru rochia albastră şi „conţinutul” ei! 😳 Adicătelea, tot frumuseţile naturii se cheamă, nu? 😎

  7. După ce am vizitat acesta insula chiar m-am hotărât sa-i fac o surpriză soției si sa organizez o a doua luna de miere pe aceasta insula. Pana atunci mai pun niște bani la ciorap sa-mi permit sa închiriez velierul de la petrecerea voastră si o camera in Imerovigli. 🙂 BTW… cred ca mi-am făcut și eu poze cu acest velier 🙂

Comentariu